onsdaaaaaaaG

onsdag, snart helg ju!

Hade idrott imorse, gick ganska bra haha
hade nå fys test osv, sen fick vi väga och mäta oss,
Hade engelska prov, som gick sådär
bara jag får G är jag nöjd.
Sen hade vi matte och de var drygt somvanligt.
Satt mest och pratade med fridis :)
Slutade 13.55

Åkte till wadéns och gjorde syntest, INGA SYNPROBLEMS DÄR INTE!  yes!
Sen åtke jag och pappa till donken, jag handlade en happy meal,
Sen drog vi till gocart banan och kollade på  hans jobbarkompisar som åkte,
efter de blev de Swedol och sen ÄNTLIGEN HEM.
Har ingenting att göra idag, och inget att plugga till.
Skitsköööönt!

imorrn är de skol korts knäppning, fyfan!
Hoppas på en bra utséende dag, hahaha.
Sen imorn kväll tror jag att jag ska sova hos robin, <3
Kuuuuuuulast :p
& sen är de helg för mig, för jag är ledig på fredag.
Får de va som händer i helgen, hihi.

Hejdå.
& grattis på min morfar,som fyller år idag!

/ agnes

Kommentarer
Postat av: Johan

Hur gick fystestet då agnix? heheh :)

2008-10-02 @ 15:43:58
URL: http://nilssonjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0